2011年4月14日 星期四

JM dress

見到好多新娘都好頭痛呢個item, 但我好感恩身邊同時有3個好close o既JM差不多時候結婚(而大家的朋友又係同一班), 經過商議後一至裁定訂一款裙for 4次JM著(我地日後攞返d big date相出黎一定好搞笑 hahahahaha) 


不過...雖然同款(顏色應該走吾甩香檳) 但係各自會揀吾同色o既腰帶 

聽晚book左去joy marry揀JM 裙, 款式方面自己prefer長裙但顧及JM們當日方便行黎行去都係短款比較適合, 下面係我地o既心水:
 









(Photo from Joy Marry)


2 則留言:

  1. 其實長裙款影出黎靚d架,我做親姊妹都著長裙,唔駛露腳,又自然又舒服又方便的~~

    回覆刪除
  2. 同意呀! 我都好中意長裙, 影相出黎整齊同靚好多,同埋短裙有d謝師宴feel ...不過其他3個bride-to-be prefer短, 多數服從小數啦~~ 
    ** P.S. 可以add 我做blog fd嗎?

    回覆刪除