2011年5月23日 星期一

花球 - 秋子 confirmed!

我confirm左秋子喇, 又搞掂一個task


原因好簡單, 因為秋子冇surcharge! 而且價錢真係好相宜, basic package加蕙蘭襟花$45/pc, 玫瑰就$25, 至於感謝花束都係$300. 湯生好好人一d都冇hardsell, 重叫我吾洗揀貴花, 話basic plan已經夠. 佢重話會包好多頭花吾洗擔心 (我睇過其他blogger都有講過佢送o既頭花好多款同用吾曬), 對於我呢個budget bride真係一大喜訊呀


至於有blogger提到地點問題, 我又覺得吾大問題 (我今日一個人趁lunch去都好易搵), of course地點同環境比起wayfoong o個d一定比吾上. 但係我比較著重花球新吾新鮮, 整得靚吾靚多d .


溫馨提示, 湯生one-man-band關係, 星期五,六,日佢都好忙所以最好平日上去搵佢, 好似今日佢比較有時間就可以大家傾下計 (佢重show左好多相我睇tim) .


希望大家都搵到心水花鋪啦


 


沒有留言:

張貼留言