2011年7月15日 星期五

迷網中...

原先以為對EG,WG冇要求o既我會好快搞掂呢個task, 點知...
 
o係尋日試o既過程mami同文生都一直讚好而且一致揀左一條WG, 其他EG未係好心水但佢地都話好. 當自己滿心歡喜去send俾姐妹睇時, 佢地o既評語係一般, 有一條迎賓更有"娘"o既評語, 係相o既問題? 係個人喜好問題? 定係..... 好多問號 oh~~~~意見太極端了, 真係吾知究竟信邊個好.  

如果問我自己, 我覺得吾係差又吾係非常好, 宜家先知原來揀EG WG同平日買衫好吾同...


**本來post左D相出黎, 不過宜家down down地set 左blog友only (其實係吾想d人睇左就走至真, 我想睇下人地o既意見) 有興趣睇o既話, 留message俾我add你吖 (Pls help)


2 則留言:

  1. 最緊要自己鐘意,因為呢個回憶記得最深刻是你自己丫麻~ btw, 我想睇呀~ add me plz~ 我係joe 呀~ hehehehe...
    [版主回覆07/19/2011 08:56:00]added la~你點知我有個blog嫁

    回覆刪除
  2. 其實個個人既眼光都唔同,我當時都係架,一個話靚,另一個又話唔靚!!太多意見,反而令到自己更加亂!!所以我最後都係揀我同我老公鍾意既~

    回覆刪除