2011年11月6日 星期日

PP, Happy last single B-day!

上年PP讓我過了一個很難忘的生日, 詳情可以搵返之前的post. 之後我已經好想計劃一個suprise俾返我男友, 但係好似吾係咩特別一年, 所以留待今年實現.

原先我的計劃是開麥記生日會, 有想過去bar搞, 但同PP好友商量後麥記好像太"小朋友", 而bar的min. charge又太高昂, 最後選擇了樓上cafe. 其實坊間有不少可以包場的CAFE, 但不是人數要求太多就是min. charge太嚇人(有些什至要3-4千多, 還要只有2-1/2hr, 真的很攞命), 最終找了一間在TST的CAFE, 下午包場的費用是我budget以內, 人數15個便可包場又有3hr時間, 見網上風評也不錯便急急hold場了.

場地找到了, 可是邀請朋友卻是很難預算的一環. 由於他的朋友我都不太多見到面, 幸好當中有幾個朋友是我認識的, 便搭上搭聯絡其他人. 經過一個月的facebook, msn, sms (註: 我仍然是2G人), 終於有12個朋友confirm出席, 加埋我 & PP, 緊緊可以包到場了.

昨日完祟拜後懷住緊張的心情帶他上CAFE, 當他開門那一刻, 見到他望著枱上的蛋糕及一大班朋友為他唱生日歌 又興奮又懷疑的眼神, 我知道這個suprise 成功了!!! 這個傻瓜還不停問 "點解你地o係度" "真係冇預計到" "好開心呀".  

不知為什麼那3個鐘好像很短的, 吃吃喝喝, 玩下X-BOX, Card game 就夠鐘了, 見到這個傻瓜全程不停傻笑那刻我有種不想完結的感覺, 我很想為他再延續這個快樂, 不想見到他煩惱的樣子(最近他為工作, 新屋搞到太疲累了).   

他跟我說 多謝我送了一份廿多年來最好的生日禮物, 能夠同咁多好友一齊慶祝是他的心願, 很難忘. 其實不是他先給我驚喜, 我不會有這樣的"禮物", 我真正要感謝的是他, 是神.









P.S.
- 弦路去CAFE 他突然說他很喜歡錫紙上的party food, 我心想: 你點解會突然錦講o既? 咁橋?! 你一陣真係食到喎, 傻佬~
- 他被suprise的一刻, 我知他一定很想流眼淚, 好在他忍著
- 間Cafe叫XD CAFE (TST), 我第一次搞包場所以都打左好幾次電話問野, 不過D員工都好好人, 食物好味, 地方都夠大, 又有好多card game, X-BOX, 重有露台, 值得推介, 讚~讚~讚~

1 則留言:

  1. 你真係好有心機, 令我諗起有位好友當年幫佢bf搞個m記surprise birthday party! 我都有出席! 個時大家都玩得好開心.....可惜佢地宜家搞緊離婚, 仲要係女方提出! 唉~
    [版主回覆11/10/2011 09:04:45]婚姻這回事有時我都覺得很可怕, 有人閃婚, 有人拍拖很久(7,8年, 什至更長), 但結果婚姻都是維持幾年就要分開, 好像現在的婚姻都很脆弱. 不過怎樣都好, 我仍然相信婚姻是好的, 因為是上帝安排的 : )

    回覆刪除