2014年1月16日 星期四

2014 Calendar

一一 9M時用團購回來的package影左輯全家幅, 
影相當日小文生心情好好, 第一個shoot剝光豬直頭係佢favorite, 
吾洗特登"豆"佢都keep到尾好hyper, 連攝影EE都讚佢夠合作
 (呢隻仔冇野好, 出街都叫做俾下面我地兩老o既~) 

不過等呢輯相真係等到嘔血, 摧完又摧終於o係10月底搞店.
由於要趕o係11月頭一歲生日做14'月曆俾4大長老, 
好冒險錦用左3日半office hour 砌左1本photobook, 3個月曆出黎. 

Photobook 出黎o既顏色同softcopy差不多, 9x7" size剛好, 紙質夠厚同實淨
連一一都成日自己攞出黎睇完又睇 都冇穿冇爛
(我懷疑佢有少少自戀, 睇到自己d相, 照鏡都會傻笑)
但係個月曆就吾多ok, 顏色全部偏曬黃, 好似印左好耐錦.
好在4大長老冇所謂

總括黎講團購時artcow係好抵買的, 但月曆就真係吾好試喇.
我見佢重有cushion printing, 吾知個quality又點呢?










 

 





10 則留言:

  1. 嘻嘻,一一影相之前剃頭無耐呢?啲頭髮生得好齊呀~keep住hyper所以全部相都笑得好可愛呢 ^^
    原來artcow都有得整月曆,要幾錢呀?同埋睇你啲相係掛曆嗎?好似幾靚喎啲背景又多選擇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽果然眼利, 佢真係剃左頭^^
      $62一個, $118兩個 其實堅抵因為我另加多一個要USD20.98, 差好遠呀!! 我係上年10月買, 你可以留意下groupon~

      刪除
    2. 掛曆都$62一個真係幾抵喎!年底要留意下先得啦,整番兩個一個自己放一個畀肚B公公屋企放 ^_^

      刪除
  2. 好靚喎,我到宜家都一月尾仲諗緊整唔整呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 整吖~送禮自用都好good~
      你會揀邊間印刷公司呀, artcow會偏黃, 實物要打少少折扣 ~

      刪除
  3. 一一呢輯相真係好開心喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺咁多靚相,你都幫大爺整返個啦^^

      刪除
  4. 呢個月歷好靚呀~我到依家都未開始揀相整@.@

    回覆刪除
  5. 輯相影得唔錯啵, 係邊間影架?

    回覆刪除