2015年8月25日 星期二

坐月 - 埋月/扭抱/收奶 (文字紀錄)

續上回~

埋身 原來比想像順利

上胎經驗返到病房休息兩個鐘(好似)就會推bb黎埋身, 吾知係咪我好心急等左好耐先有得埋身. 3年後又再一次埋身感覺好神奇(好似一切又重新黎過). 妹妹比一一識埋身食, 真係Thank God! 由於第二胎比第一胎快上奶, 住院第二晚已經石頭胸, 出院第四日直頭要老公暴力按摩先捱得過o個幾日黑暗上奶期. 埋身一星期後轉泵奶都叫做順利, keep4, 妹妹亦冇黃到要入院同磅數不斷向上, 正當我感恩萬分就黎到第二個問題出現扭抱期!!!


扭抱期 點解咁快到?!

一直聽人講上胎難湊下胎就易湊, o係我身上就吾work. 雖然有試過由佢喊(佢又真係可以喊成個鐘, 一個月人仔已經咁長氣), 但陪月或者夜蘭人靜時都吾忍心佢喊. 抱對於有曬經驗o既我吾係大問題, 但每次抱親妹妹都要啜我個人肉奶咀, 吾俾就大喊大扭(陪月話我奶味重~), 激死我~ 特別係零晨奶後, 老公太攰我又抱吾到妹妹又歇斯底里, o個種無奈又無助感使我收奶.


收奶 可惜可惜~

為左有奶每日好努力食食食+飲飲飲+密密泵, 當下已經當左自己係一隻只為製奶o既乳牛. 本以為有得功成身退一定好開心, 但原來係咁吾捨得, 吾能夠俾最好o既野俾個女令我懷疑自己係咪一個吾稱職媽咪. 好在有陪月同老公安慰後好快又重新整頓心情繼續開開心心湊女. 一個月o既餵人奶經驗過去, 我更加佩服要返工+半夜起身泵奶o既人奶媽咪, 你地係勁o!

3 則留言:

  1. 我想當日因為乳腺炎,最終只係餵得兩個月就被逼收奶,同樣有你呢種感覺,不過個個case唔同,最緊要自己覺得呢個決定啱就OK,只要BB同你都健健康康就夠啦,加油呀﹗

    回覆刪除
  2. 你有奶而收奶係可惜啲,不過餵奶都要取捨好多野(好似我咁全泵媽,要泵奶又要陪肚B,其實極少時間陪細妹),所以唔餵唔代表媽咪唔愛自己呢!你都好努力畀左一個月最好嘅禮物畀細妹啦 ^_^

    回覆刪除
  3. 你好快廋番身,不過,其實你陀妹妹時都唔係肥好多呀?

    回覆刪除