2011年12月12日 星期一

花球之選? (+從未爆光的THE ONE)


進入倒數階段心情真係好興奮, 內心又有d掙扎, 好想到大日子那天, 可以同親朋好友分享我地o既喜悅; 但另一方面又吾想咁快到, 因為成個籌備過程我地都係好開心, 好感恩身邊朋友,屋企人o既支持, 吾想咁快完結 (有時我都覺得自己諗得太多, 好麻煩) 不過點都好, 我會好好享受埋呢2個月, 好好迎接呢個大日子!

講完無聊野, 講返正題 - 花球.
由於我件THE ONE比較簡單, 乾淨 (我真係吾知重有咩形容詞) 又吾係好girly既款, 所以個人覺得應該襯個整整齊齊o既花球會比較適合. 顏色方面, 原先想全個白色, 不過喜慶嘛, 好似有d顏色睇起上黎開心d, 所以我想揀米白, 紫, 綠o既組合. 下面係我一d 選擇, 可以俾意見我嗎?

(A) 紫風信子, 紫玫瑰, 米白玫瑰, 紫桔梗, 沙巴葉 



(B) 玫瑰, 風信子



(C) 白色繡球, 蕙蘭, 桔梗, 風信子



呢件就係我o既THE ONE了 (睇返D相當時真係好肥呀~~)


4 則留言:

  1. A!!!
    [版主回覆12/14/2011 09:35:43]THX ^^

    回覆刪除
  2. 小蔡生與小蔡太 (Nezumi x Felix)2011年12月15日 清晨6:45

    ^^BBB~hehehe~

    回覆刪除
  3. B FOR SURE!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. i like c, so match your dress la^^

    回覆刪除