2014年10月15日 星期三

防不勝防

之前以為拐帶小朋友只係謠傳, 點知我家一一都差d中招
諗起都心寒...

近排秋高氣爽某個weekend想去長洲行下, 去到碼頭好"合理"地有一大班強國人聚集,
當時老公推住坐o係bb車o既一一排隊, 我就好自然先排隊入閘
(大家都應該知推bb車出街要左閃右避又最遲o個個入) 
由於排隊人數太多同吾知咩原因, 老公離開左一一少少身位去買"菲"
就o係呢0.0XXX秒有個男人推走左架車仔

OMG!!!好在不嬲老公安全意識超強, 即時喝止.

由於我見吾到事發經過(俾着我負責推車, 個仔實冇左...)
據老公講個男人貌似大陸人, 手法純熟
當時碼頭叔叔都有追出去捉人, 但當然捉吾到啦

宜家諗起都覺得好痴線, 周街拐小朋友原來千真萬確, 大家要小心!!!


2 則留言:

  1. 咁驚?有無報警?我見D媽媽教話唔理係唔係誤會都要報咗警先喎

    回覆刪除
  2. 唔係呀嘛, 咁猖狂既?!!

    回覆刪除