2014年10月15日 星期三

一樣米養百樣人

講起出街玩, 令我諗起另一件奇事...

小朋友出街搞其他小朋友或者對人地玩具有興趣好平常, 
小朋友世界好簡單好直接, 好奇就去摸去睇, 
但大人思想就複雜千萬倍. 

吾知做媽媽o既你有冇同樣感覺, 成日吾知對方(屋企人)點諗

吾知我個仔搞到你個仔你中吾中意
吾知你會吾會吾中意交換玩具玩...等等

其實大部份我遇過o既家長都係冇所謂, 小朋友應該一齊玩.
但上星期就有個幾深刻體驗, 到宜家都重記起心度

呢期一一對搖控車好有興趣
見到人地玩佢一定走埋去指手劃腳, 追住架車
(你千其吾好變叮噹入面個阿福呀!)
我當然陪住佢o係側邊, 因為我又係怕人地阿媽吾中意...
點知人地阿媽真係吾likey (呢d好易feel到), 我就好識做引一一走.

車係男人o既最愛, 吸引埋玩緊scooter既洋人bb走埋黎一齊睇

神奇o既事就發生喇...
個媽媽180度用非常友善又熱情o既態度同洋人媽媽&bb吹水

當場呆左又有少少着火

我以為入名店先會被人歧視係香港人, 原來同個仔出去玩都會被歧視...




  

3 則留言:

  1. 快d 買番架搖控車比一一出街玩啦!
    我地唔可以控制別人点諗点做,但我地可以控制自己唔好歧视其他人,最重要係教小朋友都唔好歧视其他人!
    我地香港人成日話B6人点点点,昨天我返工搭地鐵時,好多人都跟住排隊,但當車門打开后,居然有好幾個香港人V字型從旁边插隊湧入車廂。。。真係好想出声話佢地架!

    回覆刪除
  2. 真係乜嘢嘅父母都有,唯有多D灌輸正確觀念畀自己小朋友

    回覆刪除
  3. 惟有睇開啲, 歧視既野無處不在避唔到。 最緊要教好自己既小朋友

    回覆刪除