2014年12月17日 星期三

潛水2個月

呢2個月實情發生幾多野, 返工忙又撞正面試月, 有好多個晚上連面都冇洗就訓到第2朝(呢排重要天氣凍更好訓)

呢個面試月其實有好多野想回顧, 細節有好多吾記得, 最大感覺係原來好多幼稚園都expect小朋友more than ready去返學, 好似要識認顏色, 數數字(或者係我太hea吾覺得要教), 最神奇一次係一來就帶小朋友同媽咪分開入音樂室唱遊, 自問作為大人o既我都接受吾到更何況得2歲o既小朋友. 而且我呢個hea媽以為報6間in 5間已經夠, 再加上一一冇讀n同細b, 最終有一間收am我都已經好滿足.

除左面試月, 其實有d野完全打亂左自己腳步.....

就係...

繼量產型"一一"後將會有"二二"出現...(暫時叫住"二二"先啦)

佢黎得比預期早. 宜家3個月多d陀住佢冇再好似一一錦狂嘔只係胃漲d, 胃口ok不過要少食好多餐, 2個月o個時臨訓食完2點又食4點又要再食(諗起都顛), 宜家都好左不過一定要食宵夜. 二二吾只一次照ultrasound俾醫生話佢周圍轉 (睇黎量產形二號活躍程度比一號更出色!) 正因為二二咁好動而一一又咁男仔款, 所以我估99.9999%二二都係仔 (OMG~諗起日後俾3條仔圍就驚喇==") 又正正因為我吾想咁快知道呢個可怕o既事實, 我排到二二 5個月照結構先真正面對佢o既性別 (俾我發下2個月夢係女都好吖)

其實口講就話怕, 心裡都ready二二o既來臨,
希望呢次孕期食多d訓多d好好享受埋呢幾個月同一一玩o既時間啦~



16 則留言:

  1. 恭喜晒Miki,預祝二二係囡囡,湊夠個「女子」字 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Cathy^^
      如果係女我諗我老公同一一會比我更開心(當然仔都有仔好)

      刪除
  2. 恭喜恭喜﹗搞掂一一返學,好快又生個二二出來﹗一家一齊咁有energy﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾菲^^
      一一學校重要近麻麻,太開心喇!

      刪除
  3. 恭喜!囡囡都可以好活躍啊!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一仔媽^^
      我努力搵緊方法可以胎教二二斯文d hehe

      刪除
  4. 恭喜呀~ 到時二二會俾驚喜你啦~~ 多D休息呀!

    回覆刪除
  5. 恭喜呀,一一做哥哥喇,屋企又再熱鬧D喇~

    回覆刪除
  6. 嘩~恭喜MIKI,一一個哥哥LU!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝啊!! 佢宜家都開始知自己係哥哥喇

      刪除
  7. wow Miki~ 原來你仲有寫blog~~ 一入黎就見你個"二二"好消息! 恭喜哂啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近好忙, 越來越少寫了. 多謝啊^^

      刪除